„Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” drożeją o złotówkę
Z początkiem stycznia o 1 zł wzrosną ceny wersji papierowej „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) i wszystkich wydań „Gazety Wyborczej” z wyjątkiem piątkowego.

„Puls Biznesu” drożeje z 8 do 9 zł. Poprzednio cenę dziennika podwyższono z początkiem stycznia ub.r. - o 50 groszy.
„Gazeta Wyborcza” w poniedziałki drożeje z 5,99 do 6,99 zł, we wtorki, środy i czwartki - z 4,99 do 5,99 zł, a wydania sobotnio-niedzielne - z 8,99 do 9,99 zł. Natomiast numery piątkowe dalej będą kosztować 7,99 zł.
Z początkiem stycznia ub.r. o 1 zł podwyższono ceny wydań „GW” od wtorku do piątku, natomiast w kwietniu ub.r. - numerów piątkowych i sobotnio-niedzielnych.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa w trzecim kwartale ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wynosiła 45 757 egz. (44 385 wersji papierowej i 1 373 elektronicznej), a „Pulsu Binzesu” - 13 267 egz. (3 062 wersji papierowej i 10 205 elektronicznej).
W ub.r. zdrożało wiele gazet i czasopism, wydawcy tłumaczyli przede wszystkim podwyżkami cen prądu i papieru. Ceny dzienników regionalnych Polska Press podwyższono z początkiem stycznia, a kolejny raz jesienią. „Dziennik Gazeta Prawna” w październiku podrożał o 40 groszy.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Z początkiem stycznia Agora zamyka trzy lokalne (papierowe) tygodniki, ukazujące w kujawsko-pomorskiem. Likwiduje także lokalne grzbiety w dużych miastach i zamyka piątkowe tygodniki w dziewięciu innych ośrodkach . W ten sposób wydawca wdraża oszczędności: zwolnienia grupowe były tylko jednym - początkowym - elementem tych oszczędności.
W wydaniach papierowych „Gazety Wyborczej" ukazujących się w największych polskich miastach poza Warszawą (a więc w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu) od poniedziałku do czwartku już teraz, w styczniu czytelnicy znajdą treści lokalne tylko w głównym grzbiecie "Wyborczej" – zlikwidowane zostały osobne „grzbiety” z lokalnymi treściami.
Ponadto znika codzienna sekcja „Prosto z miasta", publikowana w głównym grzbiecie „GW”, a zawierająca najciekawsze teksty redakcji lokalnych. Od stycznia 2023 r. publikowana będzie zaledwie raz w tygodniu - w piątek, ale za to w powiększonej objętości (2 kolumny).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” i „Puls Biznesu” drożeją o złotówkę
Od początku tego roku vat za prąd w górę więc i wszystko w górę więc można przewidywać że chętnych do kupowania wyborczej może być mniej.