„Gazeta Wyborcza” z płytą „PIT-y 2013”
W poniedziałek 13 stycznia br. do „Gazety Wyborczej” (Agora) zostanie dołączona płyta CD z programem do rozliczenia deklaracji podatkowej za 2013 rok.

Płyta „PIT-y 2013” będzie zawierała program do sporządzania zeznań podatkowych za 2013 rok. Dodatkowo program daje możliwość wysłania zeznania podatkowego przez system e-deklaracje. Na płycie znajduje się także baza organizacji pożytku publicznego z portalu ngo.pl.
„Gazeta Wyborcza” z płytą będzie kosztować 7,99 zł.
Wydanie "Gazety" z płytą wspiera promocja promocyjna w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne, AT Media), dzienniku "Metro" oraz autopromocja. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że w listopadzie 2013 roku sprzedaż ogółem "Gazety Wyborczej" (Agora) wyniosła 190 383 egz. (zobacz pełne dane).


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Gazeta Wyborcza” z płytą „PIT-y 2013”