GetResponse z aplikacją mobilną Forms on the Go
Platforma e-mail marketingowa GetResponse uruchomiła aplikację mobilną Forms on the Go umożliwiającą budowanie bazy odbiorców w trybie online i offline.
Użytkownik aplikacji Forms on the Go może zbierać adresy e-mailowe klientów podczas targów, konferencji, spotkań biznesowych lub w miejscu sprzedaży i zapisywać je bezpośrednio na koncie GetResponse. - Wszystkie dodane adresy email są automatycznie umieszczane w aktywnej kampanii e-mail marketingowej i mogą od razu brać udział w cyklu autoresponderów - opisuje Daniel Brzeziński, dyrektor product developmentu i marketingu w firmie Implix, do której należy GetResponse.
Aplikacja Forms on the go nie potrzebuje żadnego zewnętrznego dysku. Kiedy aplikacja pracuje w trybie offline, wszystkie zapisane kontakty są przechowywane w jej pamięci i zostaną przeniesione do kampanii GetResponse w momencie połączenia urządzenia z internetem.
Forms on the go jest przeznaczona na iPada. Aplikację można za darmo pobrać z AppStore.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: GetResponse z aplikacją mobilną Forms on the Go