GetResponse przejmuje Recostream
GetResponse, polska platforma do email marketingu i marketing automation, ogłasza przejęcie Recostream - firmy technologicznej zajmującej się personalizowanymi rekomendacjami AI/ML. Dzięki transakcji, której wartości nie ujawniono, GetResponse rozszerza możliwości personalizacji o rekomendacje produktowe AI.

Dodanie rekomendacji produktowych AI wykorzystujących technologię Recostream sprawia, że klienci GetResponse mogą serwować spersonalizowane rekomendacje produktów i treści odwiedzającym ich strony internetowe, przyczyniając się tym do wzrostu konwersji. Funkcjonalność ta na bieżąco analizuje zachowanie, preferencje, potrzeby i nawyki każdego gościa sklepu internetowego. Wszystkie rekomendacje są wyświetlane w czasie rzeczywistym i mogą być dodane do wiadomości email lub bezpośrednio na stronę internetową.
- Zakup technologii Recostream daje klientom GetResponse możliwość włączenia rekomendacji produktowych AI do wszystkich działań na stronach WWW i w emailach. To wszystko z poziomu jednej platformy - mówi Szymon Grabowski, założyciel i CEO GetResponse.
GetResponse przejmuje Recostream
- Jestem niesamowicie dumny z tego, co zbudowaliśmy w Recostream przez ostatnie 3 lata. Wysoce spersonalizowane rekomendacje oparte na danych behawioralnych to kluczowy element systemów ecommerce nowej generacji. Nasze połączenie to początek fantastycznej podróży dla Recostream i naszych klientów w ramach ambitnych planów GetResponse - mówi Michał Glomba, współzałożyciel i CEO Recostream.
- Postawiliśmy sobie ambitne zadanie: zbudować najnowocześniejszy silnik rekomendacji oparty o sztuczną inteligencję i działający w czasie rzeczywistym, przeznaczony dla witryn ecommerce każdej wielkości. Jego kluczowe funkcjonalności, czyli błyskawiczna integracja z dowolną platformą ecommerce, zaawansowane modele rekomendacji i przejrzysta analityka są wciąż nie do pobicia przez naszą konkurencję - mówi Arkadiusz Drysch, współzałożyciel i CTO Recostream.
Obie firmy rozpoczęły współpracę pod koniec 2021 roku. W styczniu 2022 r. GetResponse rozpoczęło testowanie rozwiązania Recostream. Po analizach porównawczych konkurencyjnych rozwiązań, w październiku 2022 r. została podjęta ostateczna decyzja o zakupie technologii Recostream.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GetResponse przejmuje Recostream