Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw
W telewizji zaczął być emitowany spot, w którym dr Adam Czyżewski, główny ekonomista w PKN Orlen, wyjaśnia wpływ wojny w Ukrainie na wzrost cen paliwa. Autorem reklam jest agencja Heart&Brain.
Nowy spot telewizyjny Orlenu został przygotowany w koncepcji rozmowy w studio, dla podkreślenia informacyjnego charakteru kampanii. W spocie występuje Adam Czyżewski, główny ekonomista firmy.
Biuro prasowe spółki przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl, że celem kampanii jest pokazanie, jak duży wpływ na ceny paliw ma wojna w Ukrainie. W spocie ekspert wyjaśnia, że ceny paliw zależą od wielu rynkowych czynników, w tym cen ropy, kursu dolara i globalnych notowań gotowych produktów paliwowych, które od początku konfliktu w Ukrainie znacznie wzrosły, w związku z ograniczeniem importu paliw z Rosji.
"W kampanii zwracamy szczególną uwagę na to, że to w Polsce, dzięki skutecznym działaniom rządu i PKN Orlen, ceny paliw niezmiennie od wielu tygodni należą do najniższych w Unii Europejskiej, a ich sprzedaż na polskim rynku ma niewielki udział w zyskach PKN Orlen. Koncern generuje je przede wszystkim z działalności petrochemicznej i energetycznej" - zaznacza Orlen.
Kampania będzie emitowana do końca sierpnia na antenach kanałów TVP, Polsatu oraz grupy TVN, w radiu, internecie oraz w wybranych tytułach prasowych.
Za kreację reklam odpowiada agencja Heart&Brain. Media do kampanii kupuje i planuje Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU.
Równolegle prowadzona jest kampania pod hasłem "Wakacyjna promocja na stacjach Orlen", w której spółka informuje o obniżce cen paliw o 30 do 40 groszy na litrze dla użytkowników aplikacji Vitay.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Główny ekonomista Orlenu w reklamie tłumaczy wysokie ceny paliw
*niepotrzebne skreślić