Goodyear prezentuje zimowe opony w kampanii „Zima pod kontrolą”
Ruszyła kampania reklamowa produktów z serii UltraGrip marki Goodyear. Za akcję „Zima pod kontrolą" odpowiadają 19Południk i Arena Media.

Nowa kampania producenta opon Goodyear skierowana jest do kierowców i użytkowników samochodów osobowych, którzy planują w najbliższym czasie zakup nowych opon. Akacja „Zima pod kontrolą” podkreśla walory produktów z serii UltraGrip, przeznaczonych do jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych.
Działania w ramach kampanii trwają od 27 października do końca listopada i odejmują głównie internet. Dodatkowo w 16 miastach Polski widoczne będą billboardy.
Za kampanię w internecie i na outdoorze odpowiada agencja 19Południk. Zakup mediów powierzono Arena Media.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Goodyear prezentuje zimowe opony w kampanii „Zima pod kontrolą”