Google, Facebook i YouTube na czele w polskim internecie, w Wielkanoc spadki odwiedzalności (Top 10)
Stronę internetową Google.pl w zeszłym tygodniu odwiedzało codziennie średnio 9,2 mln polskich internautów - wynika z analizy przygotowanej przez firmę Gemius.
Google.pl codziennie odwiedzało w zeszłym tygodniu ponad trzy razy więcej polskich użytkowników internetu niż stronę Google.com.
Drugi w rankingu Facebook.com notował codziennie średnio 6,7 mln użytkowników, czyli o 2-3 razy więcej niż najpopularniejsze polskie strony www: Onet.pl, WP.pl i Allegro.pl. Na trzecim miejscu znalazł się serwis YouTube.com (4,7 mln).
Z danych gemiusAudience wynika, że w minionym tygodniu Google.pl najwyższy zasięg w polskim internecie notował od poniedziałku do środy (44,7–46,7 proc.), a najniższy – w sobotę i niedzielę (33,1–37,6 proc.).
Dzienny zasięg Facebook.com wynosił od 25,4 proc. do 33,4 proc., YouTube.com - od 18,8 proc. do 22,4 proc., a Google.com – od 8,3 proc. do 13,3 proc.
Wśród polskich portali liderem był Onet.pl z dziennym zasięgiem na poziomie 9,7–15,6 proc. WP.pl notowała od 8,3 proc. do 13,4 proc., Allegro.pl – od 6,8 proc. do 10 proc., Interia.pl - od 4,5 proc. do 7,1 proc., a OLX.pl – od 4,8 proc. do 6,6 proc.
Większość witryn najlepsze wyniki osiągała w poniedziałek, wtorek i środę, a najgorsze - w sobotę i niedzielę.
W TOP 10 znalazł się również portal Cda.pl, który w niedzielę osiągnął zasięg 3,5 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Google, Facebook i YouTube na czele w polskim internecie, w Wielkanoc spadki odwiedzalności (Top 10)