“Gościa Jedynki” ogląda połowa widowni “Teleexpressu”
Program “Gość Jedynki”, który po kilku latach wrócił do TVP 1, w pierwszym tygodniu emisji notował średnio połowę widowni, którą osiągał nadawany przed magazynem “Teleexpress”. W paśmie emisji programu Jedynka przegrywała z Polsatem i TVN.
Średnio pięć pierwszych wydań “Gościa” oglądało 1,54 mln widzów, a udział stacji wyniósł 18,16 proc. w grupie 4+ i 13,08 proc. w 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dla porównania nadawany przed magazynem, “Teleexpress” miał w tym okresie 3,1 mln widzów (jego udział wynosił odpowiednio 37,88 proc. i 30,64 proc.). W analogicznym tygodniu ub.r. widownia TVP 1 w paśmie emisji “Gościa Jedynki” wynosiła 2,06 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 23,83 proc.i 16,46 proc.
W czasie nadawania programu Jedynka zajęła trzecie miejsce. Liderem był Polsat, emitujący wtedy serial docu-crime “Dlaczego ja?”, co dało mu 22,61 proc. udziału w 4+. Na drugim miejscu znalazł się TVN (“Sąd rodzinny”, “Sędzia Anna Maria Wesołowska”, 20,79 proc.). Gorzej od TVP 1 radziła sobie Dwójka (gł. “Jeden z dziesięciu”, 8,04 proc.). Taka sama kolejność stacji była też w grupie komercyjnej 16-49.
Magazyn oglądają głównie kobiety, widzowie po pięćdziesiątce, mieszkańcy małych, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
W programie “Gość Jedynki” dziennikarze rozmawiają z politykami i ekspertami. Magazyn prowadzą Barbara Czajkowska, Dorota Wysocka-Schnepf, Anna Hałas-Michalska i Maria Przełomiec.
Widownia “Gościa Jedynki” odcinek po odcinku
| Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 05-09-2011 | 1 452 534 | 17,38% | 15,23% |
| 06-09-2011 | 1 305 976 | 16,77% | 10,91% |
| 07-09-2011 | 1 736 888 | 19,50% | 13,10% |
| 08-09-2011 | 1 802 665 | 19,08% | 14,63% |
| 09-09-2011 | 1 395 091 | 17,76% | 10,81% |
| Średnia | 1 538 133 | 18,16% | 13,08% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
| Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| Polsat | 1 914 507 | 22,61% | 25,42% |
| TVN | 1 760 592 | 20,79% | 16,20% |
| Gość Jedynki | 1 538 133 | 18,16% | 13,08% |
| TVP 2 | 681 095 | 8,04% | 7,73% |
Profil widowni “Gościa Jedynki”
| ADH % | AFF | ||
| Płeć | Mężczyźni | 40,90% | 85 |
| Kobiety | 59,10% | 114 | |
| Wiek | 4-9 | 0,61% | 10 |
| 10-15 | 1,77% | 26 | |
| 16 - 19 | 0,62% | 11 | |
| 20 - 24 | 1,74% | 22 | |
| 25 - 29 | 4,00% | 45 | |
| 30 - 34 | 3,45% | 42 | |
| 35 - 39 | 4,41% | 60 | |
| 40 - 44 | 5,63% | 88 | |
| 45 - 49 | 5,46% | 79 | |
| 50 - 54 | 8,37% | 104 | |
| 55 - 59 | 12,15% | 157 | |
| 60+ | 51,79% | 257 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 33,57% | 86 |
| < 50 tys. | 26,01% | 108 | |
| 50-100 tys. | 11,32% | 132 | |
| 100-200 tys. | 6,05% | 75 | |
| > 200 tys. | 23,04% | 114 | |
| Zawód | Top management | 10,12% | 117 |
| Pracownicy średniego szczebla | 9,40% | 63 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 12,47% | 62 | |
| Emeryci | 58,19% | 227 | |
| Inni | 9,81% | 32 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 53,93% | 119 |
| Średnie | 29,22% | 99 | |
| Wyższe | 14,48% | 115 | |
| Inne | 2,38% | 19 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: “Gościa Jedynki” ogląda połowa widowni “Teleexpressu”