Gospodyni i kura reklamują, że jaja Farmio są „wolne od GMO” (wideo)
W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa jaj Farmio podkreślająca, że są one wytwarzane bez antybiotyków. Akcję przygotowały i realizują firmy Red8 Advertising, Propeller Film i MediaCom Warszawa.

Kampania reklamowa jaj Farmio podkreśla, że przy ich produkcji stosowana jest pasza wolna od GMO oraz - po raz pierwszy w Polsce - ponadstandardowe badania w zakresie niedozwolonej obecności antybiotyków.
- Jest to niezwykle istotne dla konsumentów, co potwierdzają badania opinii z grudnia ub.r. 77 proc. Polaków uznało w nich problem stosowania antybiotyków w hodowli za ważny bądź bardzo ważny, a dla 83 proc. informacja o dodatkowych badaniach jest ważną i oczekiwaną informacją - opisuje Andrzej Łęgosz, wiceprezes i dyrektor marketingu Farmio.
Celem akcji jest budowanie wizerunku Farmio jako marki wysokiego zaufania.
W reklamach występują sympatyczna gospodyni pani Halinka oraz jej kura. Spoty są emitowane w telewizji (w Polsacie, TVN, TV4, TV Puls i kilkudziesięciu kanałach tematycznych) oraz internecie (na YouTube).
To druga duża kampania Farmio i zarazem druga telewizyjna kampania jaj na polskim rynku.
Kreację kampanii Farmio przygotowała agencja Red8 Advertising, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Gospodyni i kura reklamują, że jaja Farmio są „wolne od GMO” (wideo)
Oglądanie lub słuchanie reklam to jak podcieranie się szlifierką kątową. Straszny hałas, bez sensu i efekt z dupy....