Kurczak Babuni z Farmio reklamowany jako „wolny od antybiotyków” (wideo)
Firma Farmio zaczyna kampanię reklamową wprowadzonego właśnie do sprzedaży mięsa drobiowego Kurczak Babuni. Działaniom marketingowym, przygotowanym przez Red8 Advertising, MediaCom Warszawa i Vision Group, towarzyszy akcja edukacyjna „Antybiotyki na talerzu”.
W reklamach babcia w wiejskim stroju przekonuje swoją córkę i wnuków, że mięso Kurczak Babuni jest produkowane z kurczaków z wolnego chowu, niejedzących paszy z GMO oraz nie zawiera antybiotyków, co potwierdza m.in. pozytywna opinia Centrum Zdrowia Dziecka.
Kampania będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), prasie (m.in. magazyny lifestyle’owe) oraz internecie. Potrwa do końca czerwca.
To kolejna ogólnopolska akcja reklamowa Farmio. W poprzedniej, realizowanej wiosną ub.r., jaja tej marki promowane były jako „wolne od GMO” (zobacz szczegóły).
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Obecnej kampanii towarzyszy akcja edukacyjna „Antybiotyki na talerzu” mająca zwrócić uwagę opinii publicznej na stosowanie antybiotyków w hodowli drobiu oraz zagrożeń, jakie niesie to dla konsumentów, szczególnie kobiet w ciąży i dzieci.
Kreacją reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a przygotowaniem i realizacją działań PR - agencja Vision Group.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kurczak Babuni z Farmio reklamowany jako „wolny od antybiotyków” (wideo)