Burger King wprowadził do Polski frytki z kurczaka
Burger King wprowadza do Polski Chicken Fries - frytki z kurczaka. Kampanię promującą nowość przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.
Chicken Fries to frytki z kurczaka w chrupiącej, lekko pikantnej panierce. Podobnie jak na innych rynkach, w Polsce wprowadzono je w nietypowych pudełkach. Spoglądają z nich brand heros - Lala, zabiegana blogerka, Paker, który napinkę robi tylko do selfie i Raper, który reprezentuje Burger Kinga w swoich wersach.
Opakowania zaprojektowano w oparciu o znane młodym osobom motywy z Instagrama. - Design kierowany do tej publiki musi być autentyczny - jeśli więc korzysta z istniejących już motywów, musi to robić w sposób wiarygodny - uważa Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt, która zaprojektowała opakowania i przygotowała kampanię wprowadzającą Chicken Fries.
W ramach kampanii wprowadzającej zaplanowano specjalne aktywacje. Użytkownicy Instagrama będą mogli m.in. zrobić selfie przy wykorzystaniu specjalnych masek oraz wygrać kupony na Chicken Fries. W ramach kampanii, przy Metrze Politechnika w Warszawie powstał też mural, z którego spogląda wielki kurczak. W planach marka ma także kolejne aktywacje.

Koncept muralu, jak i całą kampanie wprowadzającą produkt na rynek, przygotowała 180heartbeats + Jung v Matt.
W Polsce działają w sumie 64 restauracje Burger King.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burger King wprowadził do Polski frytki z kurczaka