„Wielki kurczak z małej zagrody” w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)
Firma Sedar wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”. Akcja przygotowana przez Performance Media i Quality PR ma przybliżyć konsumentom najważniejsze informacje na temat chowu i korzyści płynących z obecności Kurczaka Zagrodowego w codziennym menu.
W listopadzie i grudniu pojawią się reklamy w prasie. Kampania swoim zasięgiem obejmie tytuły prasy poradnikowej, lifestylowej, luksusowej, zdrowotnej i kulinarnej. Przez cały czas jej trwania marka otrzyma wsparcie PR zarówno w mediach drukowanych jak i internetowych.
Część działań prowadzonych będzie na profilu marki Zagrodowy na Facebooku. Obecnie realizowany jest konkurs z nagrodami, który potrwa do 25. listopada br. Aby wziąć w nim udział, należy opublikować danie przyrządzone z Kurczaka Zagrodowego z widoczną na zdjęciu etykietą zakupionego produktu. Komisja konkursowa wybierze zwycięskie przepisy oceniając ich oryginalność i pomysłowość autorów. Przewidziano także kampanię na Facebooku w celu zwiększenia zaangażowania i zasięgów poszczególnych postów.
Swoją premierę ma również spot video, który został zrealizowany z myślą o użytkownikach Facebooka, Youtuba oraz platformy Payback.pl.
Za wszystskie działania z zakresu marketingu internetowego odpowiedzialna jest agencja Performance Media. Za zakup kampanii prasowej oraz public relations odpowiada agencja Quality PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Wielki kurczak z małej zagrody” w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)