Kury, „które chodzą, gdzie chcą”, reklamują jajka Kurka Wolna (wideo)
W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca Kurkę Wolną, nową markę jajek produkowanych przez Polskie Fermy Grupa Producentów. Za przygotowanie akcji i całej identyfikacji marki odpowiadają agencje z Grupy Havas Worldwide w Polsce.
Kampania Kurki Wolnej przebiega pod hasłem „Od kur, które chodzą, gdzie chcą”.
Reklamy są utrzymane w żartobliwej konwencji nawiązującej do stylistyki filmów przyrodniczych.
Cała kreacja ma podkreślać, że jajka Kurka Wolna (produkowane przez Polskie Fermy Grupa Producentów) pochodzą z chowu wolno wybiegowego.
Akcja od miesiąca jest prowadzona w internecie (m.in. w serwisie kurkawolna.pl i na facebookowym fanpage’u marki), a we wrześniu obejmie też reklamy (m.in. spot) na innych stronach internetowych oraz reklamy outdoorowe.

Strategię, pozycjonowanie, identyfikację wizualną i kierunki rozwoju marki Kurka Wolna przygotowały agencje z Grupy Havas Worldwide w Polsce. Odpowiadają też one za przygotowanie i realizację działań reklamowych, które potrwają do końca września.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kury, „które chodzą, gdzie chcą”, reklamują jajka Kurka Wolna (wideo)