SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wykrywacz myśli” z Mumio reklamuje salony Agata

Artyści kabaretowi Mumio po raz kolejny występują w reklamie salonów Agata. Spot telewizyjny „Wykrywacz myśli” to kolejna realizacja z udziałem grupy, którą Agata stworzyła wspólnie z warszawską agencją PZL.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

“Nie wiedziałam, że tu w Agacie jest tyle fajnych dodatków w stale niskich cenach”, „Jak sobie kupimy te różne dodatki w ofercie Zobacz jak Tanio, to nasze mieszkanie zyska na przytulności” – tak o akcesoriach i dekoracjach z Agaty myślą bohaterowie najnowszego spotu telewizyjnego marki.

Nie przypadkiem te refleksje słyszą też widzowie – pomaga w tym prawdziwy wykrywacz myśli, obsługiwany przez pracowników sklepu. Sprzedawcy nie kryją zadowolenia z faktu, że klienci dostrzegli walory szerokiej oferty „Zobacz jak Tanio”.

„Zobacz jak Tanio” w salonach Agata

Kampania obejmuje radio, telewizję oraz internet.

Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu Agaty: – Nowa historia prezentowana w spocie telewizyjnym traktuje o jeszcze jednym, bardzo istotnym atrybucie naszych dodatków. Mianowicie, asortyment Agaty pełni ważną rolę w urządzaniu polskich domów, które stają się dzięki niemu przytulne.

 Kreację przygotowała agencja PZL.

Dołącz do dyskusji: „Wykrywacz myśli” z Mumio reklamuje salony Agata

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl