Agata Palmowska w agencji Garden of Words
Agata Palmowska dołączyła do zespołu Garden of Words. W roli head of creative team będzie odpowiedzialna za rozwój działu kreacji w digitalowej spółce Great Minds należącej do Garden of Words Group.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, Agata Palmowska to liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobywała m.in. w londyńskim oddziale Hogarth, Dentsu, K2, Altavia Kamikaze, Artegence, Cheil oraz Plej. Pracowała dla kluczowych marek zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, w tym Play, Samsung, Shell, IKEA, Coca-Cola, Volkswagen, Volvo, Adidas, Microsoft oraz Unilever.
Nowa head of creative team w Great Minds trzykrotnie znalazła się na shortliście Cannes Lions, zasiadała również w jury międzynarodowego konkursu w Korei – Mad Stars w 2023 i 2024 roku. Jej prace były wielokrotnie doceniane na festiwalach reklamowych, zdobywając kilkadziesiąt nagród, w tym KTR, Effie, Mixx Awards Europe, Golden Arrow oraz MP Awards.
Ponadto Agata Palmowska jest wykładowczynią kursu o zarządzaniu zespołem dla przyszłych dyrektorów kreatywnych w szkole SKVOT, przygotowując ich do skutecznego kierowania zespołami w branży kreatywnej.
– Dołączenie do Great Minds to dla mnie ambitny krok w kierunku tworzenia komunikacji, która nie tylko przyciąga uwagę, ale również buduje trwałe relacje i wnosi realną wartość. Wierzę, że w erze AI i dynamicznych zmian kulturowych, najważniejsze są odwaga, empatia i autentyczność. Chcę rozwijać dział kreacji jako przestrzeń, gdzie technologia wspiera, ale to człowiek nadaje sens — mówi Agata Palmowska w komunikacie prasowym agencji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Agata Palmowska w agencji Garden of Words