Agata Palmowska: z Isobar Polska do Artegence
Agata Palmowska objęła stanowisko senior creative w agencji reklamowej Artegence, wracając do pracy w niej po 7 latach. Wcześniej była związana także z agencjami Isobar Polska, Cheil Poland i K2.
Agata Palmowska
W Artegence Agata Palmowska współtworzy kampanie dla kluczowych klientów agencji.
Przez ostatni rok była senior copywriterem w Isobar Polska. Wcześniej pełniła taką funkcję w Cheil Poland, a także pracowała m.in. w K2 i Publicis Poland.
Współtworzyła projekty m.in. dla marek: IKEA, Play, Samsung, PZU, L’Oreal, Coca-Cola, Adidas, Volkswagen czy Volvo. Za swoje prace otrzymała trzy nominacje do Cannes Lions, oraz po kilka nagród w konkursach KTR, Effie Awards i Mixx Awards.
Personalia
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agata Palmowska: z Isobar Polska do Artegence