Ruszyła nowa kampania mebli Agata z Mumio
Sklepy meblowe Agata w nowej kampanii promują meble kuchenne. Bohaterami spotów są aktorzy z grupy teatralnej Mumio.
Nowa reklama marki Agata kontynuacją kampanii ze znanymi aktorami.
Spot telewizyjny pod nazwą „Karkonosze” rozgrywa się w sklepie Agata – znajdujemy się w studiu projektowania modułowych mebli kuchennych Qubik, gdzie klientka poszukuje idealnej aranżacji, która wpasuje się w trudną ścianę w jej pomieszczeniu. Z szerszą lodówką, czy bez? Sprzedawca zapewnia, że z meblami kuchennymi Qubik każde rozwiązanie jest możliwe. Być może jego wzmianka o 15 latach bezpłatnej gwarancji na meble prowokuje klientkę do osobistego odkrycia – przecież właśnie rozmawia z dawnym kolegą z klasy. Dialog tej dwójki odkrywa przed widzem, że w latach szkolnych nie szczędzili sobie psikusów, o czym wspominają z lekkim zawstydzeniem. Na dodatek, zupełnie niespodziewanie, kolejny nadchodzący klient upatruje w byłej uczennicy… znajomej z Opoczna.
- Zupełnie zaskakujące, abstrakcyjne, wprawiające w śmiech rozmowy bohaterów naszej kampanii to coś, co idealnie pasuje do wizerunku marki Agata, która jest towarzyszem codziennych, domowych perypetii naszych klientów. Z drugiej strony – ten humor znakomicie wyrażany jest w scenkach odgrywanych przez naszych ambasadorów. Wszystko to składa się na przemyślany i dopracowany koncept reklam telewizyjnych, które wspólnie z naszymi partnerami realizujemy kolejny już rok – tłumaczy Krzysztof Wadas, dyrektor ds. marketingu w Agacie.
Za koncept kreatywny spotu „Karkonosze”, a także realizację reklam odpowiada agencja PZL. Zakupem czasu reklamowego w telewizji w imieniu marki Agata zajmuje się Spark Foundry. Nowy spot można zobaczyć pod linkiem.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania mebli Agata z Mumio