GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal
Agencja marketingu zdrowia GPD Health rozpoczęła strategiczną współpracę z firmą Polymetria, słoweńskim producentem suplementów diety pod marką Belinal.

- Cieszymy się, że firma Polymetria wybrała naszą agencję jako głównego partnera biznesowego do realizacji działań marketingowych i komunikacyjnych w Polsce. W praktyce realizujemy naszą misję agencji marketingu zdrowia, która wspiera klientów na całej ścieżce pacjenta, począwszy od profilaktyki i edukacji, a skończywszy na wsparciu sprzedaży produktów, w tym przypadku głównie w kanale online – mówi Rafał Staszkiewicz, szef i growth director GPD Health.
Do zadań GPD Health należało opracowanie strategii pozycjonowania i komunikacji na polskim rynku oraz odświeżenie linii kreatywnej marki Belinal. Agencja jest odpowiedzialna za realizację zintegrowanej kampanię digital obejmującej m.in. odświeżenie landing page, działania content marketing, kampanię performance i współpracę z influencerami. Realizuje także wsparcie sprzedaży produktów Belinal w aptekach online (m.in. wdrożenie nowych kart produktowych i wykorzystanie narzędzi promocyjnych e-aptek).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Produkty pod marką Belinal to nasza odpowiedź na problem stresu oksydacyjnego, który może prowadzić do rozwoju różnych chorób. Na szczęście możemy minimalizować ten problem poprzez odpowiednią dietę i suplementację. Wierzymy, że wprowadzając na polski rynek gruntownie przebadany, unikalny produkt wraz z profesjonalnym wsparciem marketingowym skutecznie dotrzemy do polskich pacjentów i dodamy swoją cegiełkę do walki ze stresem oksydacyjnym - dodaje Grzegorz Ornowski, country manager odpowiedzialny za polski rynek.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: GPD Health zaczyna obsługę marki Belinal