Greenpeace z nową edycją kampanii „Adoptuj Pszczołę”
Agencje Społem i ReBrain wspierają nową, właśnie rozpoczętą 7. edycję kampanii „Adoptuj Pszczołę” w social mediach. To pierwszy projekt realizowany przez Społem w ramach współpracy z Fundacją Greenpeace Polska.
Obecna edycja kampanii potrwa 6 tygodni i jest prowadzona na Facebooku i Instagramie.
Jej celem jest zaangażowanie jak największej liczby Polaków w pomaganie pszczołom. Akcja jest szczególnie ważna ze względu na liczne zagrożenia dla owadów zapylających wynikające z działalności człowieka - wykorzystywane w rolnictwie toksyczne pestycydy, zanikanie naturalnych siedlisk zapylaczy, a także postępującą zmianę klimatu. Z tego właśnie powodu wątek wpływu kryzysu klimatycznego na pszczoły będzie szczególnie istotny w tegorocznej akcji.
Agencja Społem odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych, jej stronę tekstowo-wizualną (key visuale, kreacje graficzne, animowane oraz dodatkowe elementy, takie jak nakładki na awatary czy wydarzenia), opracowanie planów publikacji i prowadzenie projektu.
„Adoptuj Pszczołę” to kampania społeczna Fundacji Greenpeace Polska, dzięki której już siódmy rok z rzędu dziesiątki tysięcy osób wspólnie angażują się w pomaganie owadom zapylającym. Dzięki „adopcjom” wirtualnych pszczół na stronie www.adoptujpszczole.pl, każdy ma szansę pomóc pszczołom miodnym i dziko żyjącym. Można „adoptować" dowolną liczbę wirtualnych pszczół, można też wybrać pomiędzy adopcją jednorazową, a tzw. adopcją regularną, odnawiającą się co miesiąc.
Ambasadorką akcji w 2017 roku była Dorota Wellman.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Greenpeace z nową edycją kampanii „Adoptuj Pszczołę”