Groupon: strata w III kw. 52,7 mln aktywnych klientów
Groupon zakończył kolejny kwartał na minusie oraz ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów.

W III kwartale bieżącego roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 21,2 miliona dolarów, w porównaniu do 2,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2013.
Za to przychód firmy zwiększył się w tym samym czasie o 27,2 proc., z 595,1 miliona dolarów do 757,1 miliona dolarów.
Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) wzrosła w ujęciu rocznym o 24 proc., do 52,7 miliona na koniec września br. 23,5 miliona z nich pochodziło z Ameryki Północnej, 14,9 miliona z regionu EMEA, a 14,3 miliona z pozostałych części świata.
We wrześniu br. ponad połowę transakcji klienci Groupona przeprowadzili za pomocą urządzeń mobilnych. Aplikacje mobilne firmy pobrało jak dotąd już ponad 100 milionów użytkowników.
Groupon prognozuje, że w IV kwartale br. jego przychód wyniesie od 875 milionów dolarów do 925 milionów dolarów.
Dołącz do dyskusji: Groupon: strata w III kw. 52,7 mln aktywnych klientów