Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR
Do grona agencji zrzeszonych w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR dołączyły 4 nowe firmy: dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa One House. Organizacja liczy obecnie 130 członków.

Do grona członków SKM SAR dołączyły dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa One House. Graffiti oraz Lucky Luciano dołączyły też do Klubu Producentów Reklamowych SAR, który teraz będzie liczył 9 wiodących domów produkcyjnych.
Agencja Power, która działa od samego początku wspólnie z SAR w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń oraz inicjatywie #TUgether, zasili struktury Klubu Agencji Eventowych, liczącego 13 członków.
Agencja marketingowa One House dołącza do ogólnej struktury Stowarzyszenia.
- Przystąpienie do SAR jest kolejnym etapem stałego, ponad siedmioletniego rozwoju ONE House. Dzięki członkostwu w Stowarzyszeniu chcemy mieć większy wpływ na rozwój branży komunikacji marketingowej i aktywnie współpracować w tym celu z innymi agencjami - podkreśla Marcin Piecewicz, CEO agencji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Graffiti Film, Lucky Luciano, Power i One House dołączyły do SKM SAR