Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly
Firma Hasbro uruchomiła globalną kampanię promującą najnowsząwersję gry Monopoly.
Kampania obejmuje współpracę jednego z największych na świecieproducentów zabawek i gier planszowych z firmą Google, w ramachktórej powstanie internetowa wersja Monopoly.
Przygotowana przez agencję Tribal DDB kampania rusza 9 wrześniaw 26 krajach. Będzie ona promować Monopoly City - wersję, w którejgracze w trakcie gry budują od podstaw na środku planszytrójwymiarowe miasta.
Tymczasem internetowa wersja gry będzie trwała cztery miesiące ipozwoli na kupowanie i sprzedawanie nieruchomości na dowolnej ulicyna świecie. Aby zamienić całą planetę w jedną wielką planszę,wykorzystane zostaną technologie serwisów Google Maps i GoogleEarth.
Celem całej kampanii jest skierowanie odbiorców do gry wMonopoly w sieci i zachęcenie ich do kontynuacji zabawy w świecierzeczywistym z wykorzystaniem edycji City.
źródło: New Media Age

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly