Havas Media przejmuje od OMD obsługę budżetu mediowego DEMB
Dom mediowy Havas Media wygrał przetarg na globalną obsługę budżetu reklamowego firmy D.E Master Blenders 1753. W Polsce będzie pracować dla marek Prima Cafe i Douwe Egberts.

Havas Media będzie zajmować się globalnie kompleksową obsługą mediową takich marek D.E Master Blenders 1753 jak Douwe Egberts, Senseo, L’OR, Merrild, Marcillia, Moccona and Pickwick. Na polskim rynku działa spółka zależna DEMB - Prima Poland, która zajmuje się dystrybucją produktów Prima Cafe i Douwe Egberts.
Nie podano, które inne domy mediowe brały udział w przetargu dotyczącym tego zlecenia ani na jak długo podpisano umowę z Havas Media. Współpraca zacznie się z początkiem przyszłego roku.
Poprzednio dla DEMB pracowała Grupa OMD. W Polsce obsługą marki Douwe Egberts zajmował się PHD Media Direction, a dla Prima Cafe - Media Direction OMD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Havas Media przejmuje od OMD obsługę budżetu mediowego DEMB