Havas Warsaw, K2, Just i FCB walczą o obsługę reklamową PGE
W przetargu na obsługę reklamową - w zakresie ATL - PGE Polskiej Grupy Energetycznej SA i PGE Obrót walczą cztery agencje: Havas Warsaw, Just, grupa K2 i FCB. Wartość budżetu reklamowego oszacowano na 12,3 mln zł.
Przetarg na obsługę reklamową w zakresie ATL spółek PGE SA i PGE Obrót trwa od stycznia br. Oferty w nim złożyły cztery agencje: Havas Warsaw, Just, FCB i konsorcjum agencji K2.pl i K2 Internet.
Spośród nich PGE wybierze dwie firmy do współpracy. Kiedy dokładnie - tego na obecnym nie ujawniono. Spółki podały jedynie wysokość budżetów, jakie zamierzają przeznaczyć na obsługę reklamową - po 6,15 mln zł brutto każda, czyli łącznie 12,3 mln zł.
Do zadań wybranych agencji należeć będzie m.in. przygotowywanie koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki przy zachowaniu spójności w obrębie identyfikacji wizualnej, kreacja i realizacja kampanii wizerunkowych oraz kampanii sprzedażowych w tym: przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz innych materiałów reklamowych. Planowane w tym zakresie działania obejmować będą zarówno ATL (telewizja, radio, outdoor) jak i działania BTL skierowane bezpośrednio do klientów (ulotki, plakaty, foldery, mailing). Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca obsługa, również w okresie pozakampanijnym.
Spośród agencji biorących udział w przetargu PGE wybierze dwie do dwuletniej współpracy. Przeważającym kryterium wyboru zwycięzców będzie cena (waga 70 proc.).
W ub.r. PGE współpracowało m.in. z agencją reklamową VML Poland oraz z Scholz&Friends Warszawa. Pierwsza pracowała przy kampanii pod hasłem „Nazywam się PGE Narodowy”. Druga była autorem kreacji realizowanej jesienią ub.r. kampanii promującej dodatkowe usługi fachowców dla klientów.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Havas Warsaw, K2, Just i FCB walczą o obsługę reklamową PGE