Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa
Koncern piwowarski Heineken wypuścił limitowaną kolekcję obrandowanych sportowych butów Heinekicks, w pełni dostosowanych do koneserów złotego trunku.

Do zaprojektowania Heinekicks Heineken zaprosił Dominica Ciambrone z The Shoe Surgeon, słynnego projektanta obuwia, pracującego dla takich gwiazd jak LeBron James, DJ Khaled czy Drake.
Heinekicks to limitowana edycja sneakersów, która nawiązuje do nowości koncernu - Heineken Silver, które trafiło do sprzedaży na początku tego roku.

Heinekicks - limitowana edycja butów Heinekena
Heinekicks oprócz dopasowania do odcieni zieleni, srebra i czerwieni, znanych z butelek Heineken Silver, każdy but posiada metalowy otwieracz do butelek wbudowany w język obuwia.
Zobacz: "The Closer" - Heineken otwieraczem do piwa walczy z pracoholizmem (wideo)
Ponadto sneakersy zawierają… piwo. Producent z pomocą specjalistycznej metody chirurgicznej umieścił niewielką ilość Heinekena Silver w półprzezroczystej podeszwie, co ma wytworzyć wyjątkowe odczucia podczas chodzenia. Heineken zapewnia, że żadna kropla nie wycieknie podczas ruchu.

Drop Heinekicks został przygotowany na razie tylko na rynek w Singapurze. Kolekcja liczy 32 pary, z czego siedem trafi w tym roku do sprzedaży.
Zobacz: Heineken pokazuje w reklamie, że kobiety też kibicują piłce nożnej
Pierwszą parę będzie można oglądać w 313@Somerset w Singapurze w ramach Project Future, trwającego od 10 do 15 sierpnia.
Za promocję projektu odpowadają agencje z Publicis Groupe -Le Pub oraz BBH Singapore.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Heineken przedstawia Heinekicks, buty pod picie piwa