Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką
Heinz Ketchup znalazł się na czele najnowszego rankingu najbardziejwartościowych marek opracowanego przez Harris Interactive.
Firma badawcza poprosiła ponad 20 tysięcy respondentów oocenienie ponad tysiąca marek w sześciu wymiarach (m.in. zażyłość,jakość, zaufanie) - informuje serwis Marketing Charts.
Za Heinz Ketchup, w pierwszej dziesiątce znalazły się marki:M&M Plain Chocolate Candy, Hershey's Milk Chocolate Candy Bars,Hershey's Kisses, Duracell Batteries, Cheerios, Discovery Channel,Kratf Foods, Kleenex Facial Tissues oraz Neosporin Ointment.
Badanie klasyfikowało również marki w różnych kategoriach.Przykładowo w motoryzacji triumfowała Toyota, w elektronicetelewizory firmy Sony, w usługach finansowych Visa, a woprogramowaniu komputerowym Microsoft.
źródło: Marketing Charts
Raporty

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Heinz Ketchup najbardziej wartościową marką