Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”
„Najlepsze przychodzi z czasem” - to hasło nowej kampanii internetowej, promującej ketchup Heinz. Działania na polskim rynku przygotowała agencja LiquidThread.

Głównym elementem nowej kampanii jest 15-sekundowy spot reklamowy, podkreślający przede wszystkim konsystencję reklamowanego produktu.
Kampania prowadzona jest w social mediach (na Facebooku i Instagramie), obejmuje także działania rich media i wideo w serwisach VOD i na YouTube.
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na obsługę Heinz w tym zakresie.
Marketing internetowy

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Heinz reklamowany w internecie hasłem „Najlepsze przychodzi z czasem”