Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce
Agencja Peppermint wygrała przetarg i została lokalnym partnerem reklamowym marki Heinz w Polsce na lata 2024-2025.

Rozpoczynając od stycznia 2024 roku, Peppermint będzie odpowiadać za działania w zakresie planowania strategii, kreacji oraz obsługi digital, dotyczącej różnorodnych tematów związanych z marką.
Dodatkowo, agencja będzie odpowiedzialna za realizację ogólnopolskiej kampanii marki Heinz na sezon grillowy 2024 Heinz, co stanowi integralny element działań komunikacyjnych w kreowaniu kompleksowych działań marketingowych.
- To dla nas wyjątkowe potwierdzenie naszych kompetencji i umiejętności dostarczania nie tylko kreatywnych rozwiązań, ale również skutecznych strategii marketingowych - powiedział Bartek Cymer, managing director - W Peppermint kładziemy nacisk na spersonalizowane i kompleksowe podejście do strategii komunikacyjnych, dostosowane zarówno do specyfiki marki, jak i pełnego zrozumienia oczekiwań konsumentów. Cieszymy się, że marka Heinz zaufała nam po raz kolejny - dodał.
Po stronie Peppermint za realizację projektu będzie odpowiadać zespół client service na czele z Martą Krzemińską.
Firmy nie ujawniają informacji na temat liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja Peppermint z obsługą reklamową marki Heinz w Polsce