Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców
Sieć komórkowa Heyah (należąca do T-Mobile) prowadzi kampanię reklamową skierowaną do Ukraińców mieszkających w Polsce. Komunikację przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R oraz Mindshare.

Kampania Heyah jest skierowana do Ukraińców i promuje dwie oferty. Pierwsza z nich to „Tańsze połączenia na Ukrainę do wszystkich sieci”, w ramach której za połączenia na Ukrainę zamiast dotychczasowych 28 gr za minutę klient płaci jedynie 9 gr. Oferta będzie dostępna do końca marca 2020 r. i obejmuje zarówno klientów, którzy włączą ofertę po wdrożeniu niższej stawki, jak i tych, którzy włączyli ofertę przed dniem wdrożenia.
W ramach drugiej oferty, przygotowanej z okazji kampanii na 15. urodziny Heyah, każdy nowy i obecny klient Heyah może jednorazowo włączyć darmowe 15 GB na 30 dni (należy wysłać SMS o treści TAK na 80404). Promocja obowiązuje do października 2019 r.
Oferty promują spoty reklamowe w języku ukraińskim, emitowane na YouTube do końca września.
Działania reklamowe uzupełniają nośniki OOH (digital, large format, transit – pociągi i autobusy), prasa oraz online (YT TrueView, display banners).
Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Działania w internecie i mediach społecznościowych prowadzi VMLY&R, która przygotowała też spoty do tej akcji.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Heyah reklamuje oferty dla Ukraińców