Historia miłości pluszowych misiów w świątecznej reklamie lotniska Heathrow (wideo)
Dwuminutowy spot pokazujący 50-letnią historię miłości dwóch pluszowych misiów Doris i Edwarda jest głównym elementem nowej, bożonarodzeniowej kampanii londyńskiego lotniska Heathrow. Za jego kreację odpowiada agencja Havas London.
Dwa pluszowe misie, przypominające wyglądem parę staruszków pojawiły się po raz pierwszy w reklamach Heathrow w ub.r.
Teraz wracają w bożonarodzeniowym spocie opowiadającym historię ich 50-letniej miłości. Reklama zaczyna się w latach 60., kiedy Doris i Edward po raz pierwszy na siebie spojrzeli. Para spotkała się wówczas w momencie gdy Edward pozostawił w samolocie swój płaszcz, a Doris, która wtedy była stewardessą chciała mu go zwrócić. Film kończy się słowami: „Fly to someone not just somewhere this Christmas”.
Tłem historii ich miłości jest hala przylotów lotniska Heathrow. To w niej dzieją się najważniejsze etapy ich życia. Ross Baker, dyrektor handlowy Heathrow zdradził, że po tym jaka reakcję wywołała reklama z misiami w ub.r. i jak wiele pozytywnych emocji wzbudziła, Doris i Edwarda nie mogło zabraknąć w tegorocznej bożonarodzeniowej reklamie.
Zdjęcia do spotu kręcono na zamkniętym terminalu 1 lotniska Heathrow.
Kampania obejmuje social media, serwisy VoD oraz nośniki reklamy zewnętrznej. Za kreację spotu odpowiada agencja Havas London, a za reżyserię Outsider Productions.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Historia miłości pluszowych misiów w świątecznej reklamie lotniska Heathrow (wideo)