Honda przegląda budżet mediowy. Broni go Starcom Mediavest Group
Koncern motoryzacyjny Honda rozpoczął przegląd globalnego budżetu mediowego. Obsługi w zakresie planowania i zakupu mediów broni Starcom Mediavest Group.

Liczba i nazwy agencji zaproszonych do przetargu nie zostały ujawnione. Obsługą mediową Hondy w Europie zajmuje się Starcom Mediavest Group, który pracuje w tym zakresie dla tego koncernu motoryzacyjnego od 2010 roku. Wcześniej Starcom Mediavest Group pracował dla Hondy na rynku brytyjskim.
Termin zakończenia przetargu też nie został podany.
Przypomnijmy, że w sierpniu br. brytyjski regulator reklamowy Advertising Standards Authority (ASA) nakazał wstrzymanie emisji jednej z telewizyjnych reklam Hondy, uznając, że promuje ona niebezpieczną jazdę.
Przetargi

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Honda przegląda budżet mediowy. Broni go Starcom Mediavest Group