Konkret PR i Futurama tworzą Human Signs
Agencje Konkret PR i Futurama połączyły się i utworzyły markę Human Signs.
Human Signs jest znakiem towarowym należącym do spółek Konkret PR i Futurama CI.
Agencje te, działając pod nowo utworzoną marką, chcą w większym stopniu eksploatować PR w social mediach, czy prowadzić działania komunikacyjne za pomocą aplikacji na smartfony. Marką Human Signs kierują Ewa Król-Sawicka, partner zarządzający w Konkret PR oraz Waldemar Leszczyński, partner zarządzający w Futuramie.
- Musimy - przez zmiany technologiczne i kulturowe - jeszcze lepiej niż do tej pory wykorzystywać potencjał social mediów, content marketingu czy SEO - podkreśla Waldemar Leszczyński.
W strukturach Human Signs są osoby odpowiedzialne za analizy SEO i za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.
Dotychczas Konkret PR swoje usługi rozwijał pracując dla klientów obecnych na rynku nieruchomościowym, farmaceutycznym i lifestylowym, natomiast Futurama finansowym, fin-techowym i retail. Połączenie kompetencji ma pozwolić agencjom funkcjonować w szerszym spektrum branż.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Konkret PR i Futurama tworzą Human Signs