„Sukces należy do ambitnych” w nowej kampanii Hyundaia Tucson (wideo)
Wystartowała kampania koncernu Hyundai Motor Poland, która promuje odświeżony model Hyundai Tucson. Za jej realizację odpowiadają agencje Opus B i Havas Media (Havas Media Group).

Zaplanowane działania reklamowe będą realizowane w dwóch turach, od 7 do 30 września, a następnie od 5 do 25 listopada. W ramach kampanii pojawią się sponsoring i spoty telewizyjne oraz działania w mediach online.
Za adaptację i przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Za lokalizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja Opus B.
Importer w dwóch ostatnich kampaniach realizowanych w sierpniu promował modele i20 i Santa Fe.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Sukces należy do ambitnych” w nowej kampanii Hyundaia Tucson (wideo)