IAB Polska tworzy grupę brand advertising
W IAB Polska rozpoczęła działalność grupa robocza brand advertising. Powstała ona z przekształcenia grupy display advertising.
Utworzona właśnie w IAB Polska grupa robocza brand advertising ma na celu szeroko rozumiane promowanie i ułatwianie reklamy brandingowej online poprzez dostarczanie rynkowi przykładów skutecznych działań wizerunkowych i odpowiednich standardów, a także badań potwierdzających ich skuteczność. Konkretne zadania, które członkowie nowej struktury wyznaczyli sobie na pierwszym spotkaniu, to m.in. opracowanie standardów i formatów reklamy, wydanie poradnika dla marketerów „Brand advertising online” oraz wspieranie tegorocznego konkursu MIXX-awards i prac nad raportem IAB.
Grupa robocza brand advertising została utworzona przez przekształcenie grupy display advertising. – Chcemy pokazać, że internet nie tylko nadaje się do prowadzenia działań marketingowych o charakterze direct response, ale znakomicie sprawdza się także w kreowaniu i budowaniu wizerunku marek – uzasadnia Piotr Kowalczyk, prezes zarządu IAB Polska.
W skład grupy brand advertising wchodzą przedstawiciele wydawców i sieci reklamowych, a zaproszone też zostały domy mediowe. Szefem struktury – której spotkania będą się odbywać do trzy tygodnie – jest Krzysztof Beniowski, new business sales manager Gazeta.pl. Juz pod koniec maja grupa wyda dokument standardów display, który ma ułatwić tworzenie kreacji klientom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: IAB Polska tworzy grupę brand advertising