LoveBrands Group nowym członkiem IAB Polska
Agencja komunikacji marketingowej 360 stopni LoveBrands Group wstąpiła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

– Dołączenie do IAB Polska otwiera nowe możliwości w tym obszarze również naszym pracownikom, którzy będą mogli rozwijać swoje kompetencje w ramach Grup Roboczych poświęconych najważniejszym aktualnym wyzwaniom rynku interaktywnego - komentuje Dorota Bieniek, chairman LoveBrands Group
Agencja LoveBrands Group tworzy zintegrowane kampanie komunikacyjne: od konceptu kreatywnego po implementacje w różnych kanałach online i offline i produkcję oraz poprzez narzędzia reklamowe, PR, digital, social media, influencer marketing i eventy. Wspiera zarówno klientów korporacyjnych, jak i marki produktowe.
W strukturach IAB Polska jest blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group nowym członkiem IAB Polska