„Podwójne działanie. Podwójna ulga” reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu przeciwbólowego Ibuprom Zatoki (produkowanego przez USP Zdrowie) pod hasłem „Podwójne działanie. Podwójna ulga”. Akcję przygotowały firmy marketingowe FCB Warsaw i Mets.

Reklama podkreśla, że dwa główne składniki Ibuprom Zatoki skutecznie pomagają przy bólu zatok: jeden odblokowuje zatoki, a drugi zwalcza ból.
Sama dolegliwość jest przedstawiana w spocie obrazowo jako bardzo duże ograniczenie życiowe. Bohater po zażyciu promowanego preparatu czuje zdecydowaną poprawę i może pływać kajakiem.
Kampania jest realizowana przede wszystkim w telewizji.
Za ATL-ową obsługę reklamową marki Ibuprom odpowiadają agencja FCB Warsaw (kreacja reklam) oraz dom mediowy Mets (planowanie i zakup mediów).
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Podwójne działanie. Podwójna ulga” reklamuje Ibuprom Zatoki (wideo)