Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media
Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz rozpoczynają pracę jako team kreatywny Dozo Media, który będzie pomagał marketerom w przygotowywaniu i realizacji niestandardowych działań w social media.
Dozo Media będzie świadczyć usługi z zakresu kreacji i realizacji niestandardowych akcji marketingowych z blogerami, youtuberami i liderami opinii, a także produkcją treści wideo do internetu. Swoją ofertę kieruje do reklamodawców, agencji reklamowych i public relations oraz domów mediowych.
Ilona Patro niestandardowymi działaniami marketingowymi w social media - głównie z udziałem blogerów i vlogerów - zajmuje się od ponad 5 lat. Pracowała m.in. Grupie Heureka (obecnie VML Poland) oraz Hypermedia Isobar. Animuje też środowisko blogowe: organizuje spotkania dla blogerów, wspiera ich inicjatywy.
Krzysztof Gonciarz od 2007 roku zajmuje się produkcją wideo do internetu. Publikuje filmiki (satyryczne, vlogi i o tematyce podróżniczo-kulinarnej) na kilku kanałach youtube’owych, a ogółem jego materiały zanotowały ponad 100 mln obejrzeń. Gonciarz napisał też książkę „Webshows: Sekrety wideo w internecie”.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Ilona Patro i Krzysztof Gonciarz razem jako Dozo Media
Udało mu się tylko ZAPYTAJ BECZKĘ, ale reszta to coraz gorsza paździerz. Gry-Online się odrodziły jak sobie poszedł. Koleś ma o sobie wielkie mniemanie, guru.
Wszyscy vlogerzy się z niego śmieją...