Z IMS odchodzi wiceprezes
Z zajmująca się marketingiem sensorycznym firmą IMS pożegnał się wiceprezes Wojciech Piwocki. Pracował w niej pięć lat, wcześniej był związany m.in. z Grupą naTemat i Polskim Radiem.

W komunikacie giełdowym IMS podano, że Wojciech Piwocki w zeszły piątek zrezygnował ze stanowiska wiceprezesa spółki, ze skutkiem na 31 marca. Nie podał przyczyn swojej decyzji.
Zaznaczono, że Piwocki będzie kontynuował współpracę z grupą kapitałową IMS „w obszarze sprzedaży usług oferowanych przez spółkę, zwiększania zasięgów reklamowych oraz przy projektach akwizycyjnych, przede wszystkim dotyczących szeroko rozumianego segmentu digital signage”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Wojciech Piwocki został wiceprezesem IMS z początkiem stycznia 2019 roku. W zarządzie spółki pozostają prezes Michał Kornacki oraz wiceprezesi Dariusz Lichacz i Piotr Bielawski. Wszyscy pełnią te funkcje od połowy 2011 roku.
Piwocki pracę w IMS zaczął latem 2017 roku. Objął stanowisko media development directora.
Przed dołączeniem do IMS przez kilka miesięcy zajmował się konsultingiem strategicznym w zakresie sprzedaży. Wcześniej był prezesem spółki Glob 360, właściciela Grupy naTemat. Tam zastąpiła go Monika Bogusz-Jędrzejczyk.
W latach 2011-2016 Wojciech Piwocki pełnił funkcję szefa Agencji Reklamy Polskiego Radia. Natomiast od 1998 do 2007 roku był szefem RRM, biura reklamy m.in. Radia ZET.
Dołącz do dyskusji: Z IMS odchodzi wiceprezes