Były trading director w Sigma Bis przeszedł do IMS
Tomasz Trojnar, były trading director w agencji mediowej Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu) dołączył do firmy IMS zajmującej się marketingiem sensorycznym.
Tomasz Trojnar

W IMS Tomasz Trojnar objął stanowisko head of research, analytics&media development.
Ostatnio, od jesieni 2019 roku Tomasz Trojnar pracował w agencji mediowej Sigma Bis jako trading director. O jego rozstaniu z tą agencją informowaliśmy w czerwcu. W Sigmie Bis zastąpił go Arkadiusz Kawecki.
Przed dołączeniem do Sigmy Bis Tomasz Trojnar przez ponad 5 lat pracował w w biurze reklamy TVP, gdzie jako kierownik zespołu odpowiadał m.in. za negocjacje handlowe i sprzedaż. Przedtem, przez blisko 10 lat był szefem zespołu w biurze reklamy TVN Media. Pracował też w domu mediowym PanMedia Western.
Personalia
Dołącz do dyskusji: Były trading director w Sigma Bis przeszedł do IMS
W Sigma był nakaz żeby ładować w tytuły prawicowe bez względu na czytelnictwo.
Wstyd było tam pracować.