Cyfrowe nośniki IMS będą ujęte w Mediapanelu
IMS dołączył do firm outdoorowych, objętych badaniem Mediapanel (Gemius). Pomiar dotyczy nośników cyfrowych, a jego wyniki są już dostępne w interfejsie badania.

To kolejny etap rozwoju Mediapanelu - pierwszego źródła danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce w perspektywie cross-mediowej.
Gemius i IMS podpisały umowę w maju br. Dołączenie do pomiaru nowych danych dostarczy marketerom bardziej kompleksowych informacji na temat konsumpcji reklamy DOOH (digital out-of-home), ze szczególnym uwzględnieniem nośników in-store, usytuowanych w galeriach i sieciach handlowych.
IMS jest szóstą – obok AMS, Bauer Media Outdoor, Jet Line, Synergic oraz Warexpo – firmą prezentowaną w badaniu, a nawiązana współpraca stanowi ważny element rozwoju badania Mediapanel.
– Dołączenie Grupy IMS do Mediapanelu Gemiusa to jeden z kluczowych etapów naszego rozwoju, który pozwoli zaoferować klientom lepiej zbadany produkt. Dane o widowni DOOH umożliwią pokazanie zasięgów IMS w środowisku jednoźródłowym. Wierzymy, że informacje,które dostarczy rynkowi Mediapanel pozwolą efektywniej planować kampanie video w naszych galeriach – powiedział Michał Kornacki, prezes Zarządu IMS S.A.
Dołącz do dyskusji: Cyfrowe nośniki IMS będą ujęte w Mediapanelu