Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon - Imviso (futsal).

Hasło przewodnie akcji to „Włącz się do gry!”. Jej celem jest prezentacja futsalu jako dynamicznej, wysiłkowej oraz emocjonującej odmiany piłki nożnej. Ponieważ rozgrywka odbywa się w hali, do gry piłkarze potrzebują odpowiednich butów oraz piłek -a to zapewnia Decathlon.
W ramach współpracy z Hand Made powstały trzy spoty reklamowe o długości 30 sekund – wizerunkowy, reportażowy oraz produktowy. W listopadzie zobaczymy je w digitalu – na You Tube i Facebooku marki Decathlon oraz na VOD.
Kampania potrwa trzy tygodnie.
Kampanii promocyjnej towarzyszy konkurs, w którym do wygrania jest bon na zakupy w sieci sklepów Decathlon. Co należy zrobić, by zdobyć bon o wartości 1000 zł? Wystarczy udać się w określonym terminie do jednego ze sklepów Decathlon biorących udział w akcji i samemu zaprezentować piłkarską żonglerkę. Przez 3 tygodnie na stronie internetowej konkursu publikowane będą rankingi. Wygrana przypadnie osobie z największą ilością podbić.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Hand Made przygotuje kampanię reklamową dla marki własnej sieci Decathlon