Produkcje Canal+, MTV, Tele 5 i kolumbijskiej telewizji w specjalnej aplikacji
Aplikacja mobilna Insbay, dzięki której można przeglądać i kupować treści reklamowane w programach telewizyjnych, rozpoczęła współpracę z Canal+. Dotyczy ona programów znanych z Canal+ Domo, poświęconych urządzaniu i remontowaniu domów. Firma współpracuje też z MTV, Tele5 i kolumbijską telewizją Caracol.
Aplikacja Insbay pojawiła się na polskim rynku 10 października 2020 roku. Na początku oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”. Obecnie użytkownicy smartfonów z systemami operacyjnymi iOS i Android mogą przeglądać kadry z product placement z czterech programów Canal+ Domo: „Tomasz Pągowski. Remont u ciebie”, „Remont w 48H”, „Małe wielkie zmiany” oraz „Kupione i co dalej?”.

Ponadto użytkownicy, którzy zainstalują aplikację, mogą dokładnie przyjrzeć się ubraniom, które mieli na sobie uczestnicy 17 edycji programu „Warsaw Shore” MTV i sprawdzić ile kosztowały te stroje. W portfolio polskiej aplikacji jest też program „Remont na 5”, znany z anteny Tele 5 i telenowela „La Nocturna”, emitowana przez kolumbijską telewizję Caracol. W przypadku tej ostatniej produkcji ceny elementów scenografii są podane w walucie euro.

„Świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu”
O porozumieniu Canal+ z Insbay poinformował branżowy serwis Broadband TV News. - W Canal+ widzimy ogromny potencjał we współpracy z aplikacją Insbuy. Insbuy przybliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu. Dla nas rozwiązanie to całkowicie zmienia koncepcję reklamy tradycyjnej. Ponadto mamy nadzieję, że współpraca ta zostanie doceniona przez widzów Canal+ Domo i naszych reklamodawców. Dzięki insbuy widzowie nie będą musieli samodzielnie szukać produktów pokazywanych w naszych programach. W aplikacji wszystko będzie w jednym miejscu – wystarczy kliknąć, aby kupić produkt polecany przez naszych prowadzących lub wykorzystywany w naszych aranżacjach. Dzięki Insbuy nasi reklamodawcy z kolei zobaczą efekty swoich działań i kampanii reklamowych prowadzonych w Canal+. Mamy nadzieję, że dzięki temu będą reklamować się u nas chętniej i częściej - stwierdziła Joanna Tańska-Michalik, specjalistka ds. reklamy w Canal+.
Zobacz także: Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze

- Dzięki tej współpracy oferta Insbuy zostanie uzupełniona, co oznacza więcej inspiracji i pomysłów na aranżację wnętrz dla naszych obecnych i przyszłych użytkowników. Dla samej aplikacji zaangażowanie Canal+ Domo HD jest z kolei obiecującą współpracą na wielu płaszczyznach, z której jesteśmy najbardziej dumni w tym roku. Canal+ Polska osiąga dobre wyniki. W 2020 roku tylko jego platforma cyfrowa miała 2,7 mln bezpośrednich abonentów - powiedział natomiast Mikołaj Krzemiński, CEO Insbuy.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Produkcje Canal+, MTV, Tele 5 i kolumbijskiej telewizji w specjalnej aplikacji