IQ Marketing dla Citibank Handlowy
Agencja IQ Marketing odpowiada za realizację akcji promocyjnej wspierającej kampanię reklamową nowego produktu oferowanego przez Citibank Handlowy - Konta Oszczędnościowego z oprocentowaniem 4,5%.
Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o istnieniu najwyżej oprocentowanego Konta Oszczędnościowego na rynku. Akcja ma zaintrygować i zachęcić potencjalnych klientów do odwiedzin w oddziałach Citibank Handlowy w celu zapoznania się z nową konkurencyjną ofertą.
Agencja IQ Marketing opracowała koncept oparty na działaniach z zakresu guerilla marketingu. Głównym jego założeniem jest organizacja niestandardowych akcji ulicznych, mających formę protestu wobec bierności pieniędzy ulokowanych na kontach oszczędnościowych. W wyznaczonym terminie wybranymi ulicami Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Łodzi i Poznania przejdzie grupa „protestujących” osób, zwolenników nowego konta oszczędnościowego 4,5%. „Protestujący”, wyposażeni w transparenty i stroje z logotypem Citibank Handlowy, będą nawoływać do lokowania pieniędzy na najlepiej oprocentowanym koncie oszczędnościowym – przechodnie usłyszą m.in. hasła „Pozwól zarabiać swoim pieniądzom”, „Zmuś pieniądze do zarabiania”.
Uczestnicy akcji będą dodatkowo rozmawiać z osobami z grupy docelowej i wręczać ulotki informujące o nowej ofercie Citibank Handlowy, dzięki której pieniądze zarabiają i są zawsze pod ręką. Akcja trwa od 14 do 17 maja 2007.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: IQ Marketing dla Citibank Handlowy