SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Kotarbiński w światowej czołówce twórców LinkedIn według rankingu Favikon

W najnowszym globalnym zestawieniu Favikon Top 200 Voices w kategorii “Branding & Positioning on LinkedIn – Worldwide”, znalazł się jedyny Polak, dr inż. Jacek Kotarbiński, zajmując 1. miejsce w Polsce oraz plasując się w ścisłej światowej czołówce liderów opinii w obszarze budowania marki i pozycjonowania na LinkedIn.

fot. LinkedIn fot. LinkedIn

Ranking opracowany przez platformę Favikon, identyfikuje najbardziej wpływowe głosy na LinkedIn w skali międzynarodowej. Pod uwagę brane są m.in. zaangażowanie odbiorców, jakość publikowanych treści oraz częstotliwość i autentyczność komunikacji. Zestawienie obejmuje twórców z ponad 100 krajów i prezentuje 200 najwyżej ocenianych profili w każdej kategorii tematycznej.

Dr inż. Jacek Kotarbiński to ekonomista, ekspert w dziedzinie marketingu, komercjalizacji innowacji i strategii marek, autor bestsellerowych książek o marketingu, praktyk od ponad 35 lat, wykładowca akademicki na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, komentator gospodarczy i keynote speaker. Członek Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Często zabiera głos w mediach jako ekspert marketingu. Jego treści na LinkedIn śledzi ponad 26 000 obserwujących. 

Kotarbiński łączy wiedzę naukową z praktyką rynkową, popularyzując ideę etycznego marketingu opartego na tworzeniu wartości. Jego najnowsza książka “Influencer marketing, czyli ekonomia twórców XXI wieku”, została wydana w lipcu przez Wydawnictwo Naukowe PWN. Jest to pierwsza w Europie.

To wyróżnienie ma dla mnie szczególne znaczenie, bo pokazuje, że polski głos w dziedzinie marketingu może być słyszany i doceniany globalnie, szczególnie na tle twórców z Doliny Krzemowej, Londynu czy Singapuru. LinkedIn to dziś jedno z najważniejszych mediów eksperckich na świecie, a miejsce w tym rankingu to zasługa nie tylko mojej aktywności, ale też społeczności, która tę treść współtworzy – komentuje Jacek Kotarbiński.

Ranking Favikon Top 200 Voices tworzony jest w oparciu o obiektywne dane i technologię sztucznej inteligencji, bez udziału redakcyjnej selekcji czy wpływu mediów. W odróżnieniu od wielu popularnych zestawień, takich jak TIME100 Creators, które skupiają się głównie na twórcach obecnych w amerykańskich i anglojęzycznych mediach, ranking Favikon nie stosuje żadnych filtrów językowych ani geograficznych. Nie promuje twórców ze względu na ich rozpoznawalność w mediach czy popularność w określonym kręgu kulturowym.

Zestawienie powstaje w pełni automatycznie, na podstawie analizy rzeczywistej aktywności ponad 11 milionów twórców z całego świata.

Dołącz do dyskusji: Jacek Kotarbiński w światowej czołówce twórców LinkedIn według rankingu Favikon

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katar Al Bin Ski
Czy prócz selfie i swojej facjaty coś ciekawego ostatnio opublikował? Praktyk?🙈
Warto zapytać o komentarz z branży…
2 0
odpowiedź
User
Jo
Przeciez on tylko memy i linki daje. Co niby stworzył. Jaki tworca?
2 0
odpowiedź
User
Żurek
Sukces na miarę nobla. To niesamowite. Cała Polska jest dumna. Ale osiągnięcie.
1 0
odpowiedź