Droga5 wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Danone
Koncern Danone rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę reklamową jogurtów, wybierając w nim do współpracy agencję Droga5 z Londynu.
Przetarg, który ruszył jesienią ub.r., obejmował wyłącznie linię jogurtów produkowanych przez tego marketera, pod marką Danone (nie dotyczył marek Activia czy Actimel).
Uczestniczyły w nim cztery agencje: oprócz wybranej Droga5 - Adam&Eve DDB, Mother London, BETC Paris.
Pierwsza kampania przygotowana przez agencję Droga5 ma być gotowa wiosną br. Wdrażana będzie stopniowo, na wielu rynkach, w zależności od potrzeb komunikacyjnych firmy w danym kraju. Danone chce zmienić wizerunek swoich jogurtów wśród konsumentów - będzie dążyć do tego, by były postrzegane jako produkty zdrowe, a nie o właściwościach zdrowotnych.
Ostatnio większość kampanii produktów mlecznych Danone, także w Polsce, realizowała agencja Young&Rubicam.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Droga5 wygrała przetarg na globalną obsługę reklamową Danone