Jakub Przygoński ambasadorem kampanii "Elektromobilność - zielone światło dla klimatu"
Wystartowała kampania edukacyjno-informacyjna pn. „Elektromobilność – zielone światło dla klimatu” realizowana we współpracy Fundacji Czyste Powietrze, Fundacji Pozytywnych Idei (organizatorów Szczytu Klimatycznego TOGETAIR) z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Celem kampanii jest pokazanie korzyści płynących z posiadania auta elektrycznego oraz wpływu elektromobilności na środowisko naturalne, poprawę warunków życia, zdrowia oraz rozwój gospodarczy.
Jej ambasadorem został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy, były motocyklista, członek zespołu Orlen Team. Uczestnik rajdów w Dakarze, wielokrotny Wicemistrz Świata Cross-Country FIM, Mistrz Polski w driftingu (2015 i 2017). Jako ekspert współprowadzi w newonce.radio autorską audycję o motosporcie – „Jedźmy gdzieś”.
Jakub Przygoński wystąpił w promocyjnych spotach telewizyjnych i radiowych, emitowanych w grudniu i styczniu w mediach masowych oraz na portalach społecznościowych.
Współpraca ze znanym kierowcą rajdowym i ekspertem w dziedzinie motoryzacji ma wzmocnić pozytywny przekaz zakupu auta elektrycznego, który faktycznie przekłada się na poprawę jakości powietrza.
– Program i kampania edukacyjna pokazują realne korzyści, jakie każdy z nas może uzyskać dzięki zakupowi samochodu elektrycznego już dziś. To tańsze podróżowanie, wygoda prowadzenia, a także bycie nowoczesnym i pro-eko. Nie ma już dziś żadnych wątpliwości, że “elektryki” są przyszłością motoryzacji, ale wiele osób uważa, że jest jeszcze za wcześnie na odstawienie auta spalinowego. Nasza kampania rozwiewa te wątpliwości i mity. Podkreśla, że e-samochody są coraz bardziej dostępne, ich zasięgi dają możliwość komfortowego podróżowania, sieć szybkich ładowarek obejmuje już cały kraj, a dopłaty do zakupu są dodatkową, przekładającą się na konkretne złotówki zachętą – komentuje Agata Śmieja, prezes Fundacji Czyste Powietrze oraz pomysłodawczyni i organizatorka Szczytu Klimatycznego TOGETAIR
W ramach kampanii zostanie przygotowany sześcioodcinkowy program utrzymany w stylistyce docu-reality, emitowany na YouTube i w mediach społecznościowych. W każdym z odcinków wybrany gość specjalny doświadczy użytkowania innego auta elektrycznego. Dużą rolę odegra głos lektora, który z offu będzie komentował zadania i wyzwania, jakie stoją przed bohaterami.
Dodatkowo realizowany będzie również ranking TOP 10 najlepszych przedsiębiorstw i instytucji w Polsce przyjaznych elektromobilności i zaangażowanych w rozwój zeromisyjnego transportu. Do udziału w nim będzie mogła zgłosić się każda organizacja, która ma w swojej flocie samochody w pełni elektryczne lub hybrydy PHEV oraz stosuje rozwiązania elektromobilne w codziennej działalności biznesowej.
Kampania obejmuje telewizję, radio i internet.Za przygotowanie i realizację odpowiada agencja CreativeHarder.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Przygoński ambasadorem kampanii "Elektromobilność - zielone światło dla klimatu"