Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio
Na początku sierpnia na rynku pojawi się Edifice EFK-100 - pierwszy zegarek mechaniczny z naciągiem automatycznym z kutego karbonu. Wprowadza go oficjalny dystrybutor marki Casio – Grupa Zibi, a promuje Jakub Przygoński.

Model Edifice EFK-100CD-1A to najnowszy dodatek do linii zegarków Edifice, który został stworzony w oparciu o koncepcję „Speed & Intelligence. To pierwszy w historii Edifice zegarek mechaniczny, w którym dodatkowo zastosowano kuty karbon — materiał znany z wyjątkowej lekkości i wytrzymałości, wykorzystywany m.in. w motoryzacji.
Po raz pierwszy w historii Casio zaprezentowało zegarek mechaniczny z automatycznym naciągiem. To rozwiązanie symbolicznie łączy precyzję mechaniki z emocjami towarzyszącymi w motorsporcie. Przezroczysty dekiel odsłania pracę mechanizmu, którego konstrukcja przypomina skomplikowane elementy budowy silników. Rezerwa chodu wynosi ok. 40 godzin przy pełnym naciągu.
Ambasadorem marki został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy i driftingowy. W kampanii promującej markę, prowadzonej pod hasłem „Prędkość nie ma znaczenia, znaczenie ma precyzja”, model EFK-100 odgrywa kluczową rolę.
W kampanii położono nacisk na dokładność, niezawodność i perfekcję wykonania. Przed fazą oficjalnej sprzedaży planowana jest faza przedsprzedażowa z kanałem Time Trend. Premiera ma być wsparta aktywnościami w digitalu.
Za całość działań komunikacyjnych odpowiada Anna Miksztal, brand manager marki Casio.
Dołącz do dyskusji: Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio