Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio
Na początku sierpnia na rynku pojawi się Edifice EFK-100 - pierwszy zegarek mechaniczny z naciągiem automatycznym z kutego karbonu. Wprowadza go oficjalny dystrybutor marki Casio – Grupa Zibi, a promuje Jakub Przygoński.
Model Edifice EFK-100CD-1A to najnowszy dodatek do linii zegarków Edifice, który został stworzony w oparciu o koncepcję „Speed & Intelligence. To pierwszy w historii Edifice zegarek mechaniczny, w którym dodatkowo zastosowano kuty karbon — materiał znany z wyjątkowej lekkości i wytrzymałości, wykorzystywany m.in. w motoryzacji.
Po raz pierwszy w historii Casio zaprezentowało zegarek mechaniczny z automatycznym naciągiem. To rozwiązanie symbolicznie łączy precyzję mechaniki z emocjami towarzyszącymi w motorsporcie. Przezroczysty dekiel odsłania pracę mechanizmu, którego konstrukcja przypomina skomplikowane elementy budowy silników. Rezerwa chodu wynosi ok. 40 godzin przy pełnym naciągu.
Ambasadorem marki został Jakub Przygoński – kierowca rajdowy i driftingowy. W kampanii promującej markę, prowadzonej pod hasłem „Prędkość nie ma znaczenia, znaczenie ma precyzja”, model EFK-100 odgrywa kluczową rolę.
W kampanii położono nacisk na dokładność, niezawodność i perfekcję wykonania. Przed fazą oficjalnej sprzedaży planowana jest faza przedsprzedażowa z kanałem Time Trend. Premiera ma być wsparta aktywnościami w digitalu.
Za całość działań komunikacyjnych odpowiada Anna Miksztal, brand manager marki Casio.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Jakub Przygoński w reklamie nowych zegarków Casio