Jakub Sztyler dyrektorem marketingu wizerunkowego marki PRM
Jakub Sztyler objął stanowisko marketing directora marki PRM, wchodzącej w skład platformy e-commerce Answear.com.

Jakub Sztyler ma 11-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Pracował dla takich marek i firm jak Bloober Team, Store 9, Concept Boom, State Street Bank Polska, ABB, Luxoft, IBM, Bonarka CH, Ambasada Węgier w Polsce, Fundacja Legia Warszawa czy PZPN. ponadto jest założycielem Fundacji Admoveri, koncentrującej się na działaniach charytatywnych, edukacyjnych oraz propagujących szeroko pojętą kulturę
Z początkiem czerwca PRM wraz z Sneakerstudio stała się częścią platformy e-commerce Answear.
- Przed nami ekscytujące wyzwanie i jestem przekonany, że połączenie sklepów Sneakerstudio i PRM oraz współpraca z Answear pozwoli nam na tworzenie kolejnych, niesamowitych projektów pod szyldem nowego PRM - mówił o współpracy z Answear Jakub Sztyler.
W ofercie PRM są marki luxury streetwear & fashion, m.in.: Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Jakub Sztyler dyrektorem marketingu wizerunkowego marki PRM