James Foster liderem martketingu Netflixa w Europie
Netflix zatrudnił globalnego lidera marketingu IKEA, Jamesa Fostera, jako nowego wiceprezesa ds. marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA_.
James Foster przechodzi do Netflixa po niecałym roku pracy w firmie Ingka Group, która jest właścicielem sieci IKEA. Od marca br. był tam szefem globalnego marketingu i dyrektorem ds. marketingu w IKEA Retail.
Przed przejściem do IKEA przez około rok był wiceprezesem Reebok Europe i spędził 13 lat w firmie Adidas na różnych globalnych stanowiskach w marketingu i zarządzaniu. Wcześniej pracował w dziale rozrywki domowej w Sony i Universal Pictures.
James Foster w Netflix będzie kierował zespołem marketingowym EMEA z siedzibą w Amsterdamie. Zastąpi Danielle Crook-Davies, która we wrześniu opuściła serwis streamingowy, aby wrócić do USA.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: James Foster liderem martketingu Netflixa w Europie