Janusz Omyliński szefem SEO w Grupie naTemat
Z początkiem kwietnia Janusz Omyliński obejmie funkcję szefa SEO w Grupie naTemat. Wcześniej pracował m.in. w Ringier Axel Springer Polska i Agorze.

Omyliński przejmie obowiązki w tym zakresie od dyrektora operacyjnego i szefa treści w Grupie naTemat. Będzie współpracował z osobnym zespołem dziennikarzy oraz szefami wszystkich serwisów i działów wydawnictwa.
- Wracam do Grupy naTemat po prawie sześciu latach, to mój "macierzysty klub". Wracam z dodatkowym doświadczeniem wyniesionym po drodze m.in. z Agory i RASP-u, oraz wiedzą od moich koleżanek i kolegów, z którymi pracowałem przez te lata - komentuje Janusz Omyliński.
- Szefowie Grupy naTemat zdają sobie sprawę z tego, że nie ma obecnie ważniejszych źródeł ruchu dla wydawców niż organic search i Discover. Firma ma duży apetyt na rozwój, a ja potrafię go nasycić - zapewnia.
Ostatnio w Ringier Axel Springer Polska
Przez ostatnie dwa lata Janusz Omyliński pracował w Ringier Axel Springer Polska, kolejno jako specjalista i starszy specjalista ds. SEO. Wcześniej był związany m.in. z Agorą. Jest wykładowcą SEO na SWPS w ramach Digital Media Campus.
Do Grupy naTemat należy portal naTemat.pl oraz serwisy tematyczne INNpoland.pl, Dadhero.pl, Mamadu.pl i ASZdziennik.pl. W 2019 r. spółki tworzące Grupę naTemat zanotowały łącznie 9 mln zł wpływów ze sprzedaży i 1,65 mln zł zysku netto, z czego firma Glob360 osiągnęła wzrost przychodów o 24,6 proc. do 7,7 mln zł oraz zysku netto z 513,3 do 976,3 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Janusz Omyliński szefem SEO w Grupie naTemat